شارژ مستقیم ایرانسل
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

اپل مشخص نکرده است که کدام یک ایفون ها در این ۹ میلیون دستگاه چقدر سهم دارد اما این رقم در مقایسه با ایفون قبلی که در هفته ی اول تنها ۵ میلیون فروش داشت ، بالاست و سود خوبی برای شرکت اپل عرضه کرده است. همچنین سیستم عامل جدید اپل یعنی iOS 7 اکنون بر روی ۲۰۰ میلیون دستگاه کار می کند و رکورد سریعترین اپدیت را در تاریخ از ان خود کرده است. لازم شارژ مستقیم ایرانسل به ذکر است که سیستم عامل جدید اپل دو روز قبل از ورود ایفون های جدید به بازار ، عرضه شد.
البته لازم به ذکر است که iOS 7 بر روی ایفون های جدید و همچنین ایفون ۵ به خوبی کار می کند و در ایفون ۴s با سرعتی متوسط و شارژ مستقیم ایرانسل با مصرف باتری کمی بیشتر کار می کند اما پردازنده ی های ایفون ۴ ، این نسخه ی جدید سیستم عامل را نمی توانند به خوبی بکار بیندازند پس به دارندگان ایفون ۴ پیشنهاد می شود اپدیت نکنند.
کاربران گزارش کرده اند که در رابطه با ماشین ها در هنگام اپگرید ماشین ها شارژ مستقیم ایرانسل در گاراژ ها ، یک باگ وجود دارد. این گزارش ها به سازندگاه بازی رسیده است و انها در جواب به کاربران گفته اند که در حال بررسی مشکل هستند و به زودی اپدیت جدیدی عرضه خواهند کرد و این مشکل را حل خواهند کرد. این بازی همچنین از بخش اصلی سایت پی سی دی به صورت رایگان قابل دانلود می باشد. به شما پیشنهاد می کنم این بازی بسیار زیبا را از دست ندهید.
در بخش S Note بهبودهایی را دیدیم، یکی از این بهبودها این است که شما می توانید بدون باز کردن یک دفترچه نوت و تنها با کشیدن آن به سمت پایین محتوای آن دفترچه نوت را مشاهده کنید، همچنین در زمینه استفاده از نمودارها پیشرفت‌های خوبی را مشاهده کردیم، به طور مثال اگر بخواهید به یک نمودار دایره‌ای یک قسمت اضافه کنید تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که بر روی قسمتی از نمودار که شارژ مستقیم ایرانسل مد نظر شما است خطی بکشید و همچنین با نوشتن اعداد جدید مشاهده کنید که نمودار بر اساس آن داده به روز شده است. و اگر نمودار به صورت ستونی است شما تنها با کشیدن یک ستون بر روی صفحه خود آن ستون را به ستون‌های نمودار اضافه کنید.
سخت افزار این نسخه نیز بسیار قوی تر شده و چیپ Snapdragon 800 بر روی ان قرار دارد و پردازنده ی قدرتمند چهار هسته ای Krait 400 بر روی ان قرار داده شده است. پردازنده ی گرافیکی قدرتمند Adreno 330 نیز در انجام شارژ مستقیم ایرانسل بازی های به شما سرعتی زیاد به ارمغان می آورد. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی نیز در پشت این فبلت قرار دارد اما هنوز اسکرین شاتی از کیفیت عکس این دوربین عرضه نشده است. همچنین ال جی یک کاور هوشمند مخصوص این فبلت عرضه کرده است که قابلیت های مخصوص خودش را دارد. نظر شما در مورد این فبلت مربع چیست؟
قسمت Multi Window گوشی نیز دچار تحولات خوبی شده است، اول اینکه شارژ مستقیم ایرانسل در اینجا شما به جای محدودیت در باز کردن دو پنجره همزمان می‌توانید چندین پنجره باز داشته باشید مانند شکلی که در زیر مشاهده می کنید.
نام فبلت LG Vu 3 می باشد و این نسخه ی نسبت به نسخه های قبلی این فبلت گوشه های تیزی ندارد و ظاهر فبلت شارژ مستقیم ایرانسل G pro را به ارث برده است. صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی این فبلت از نوع IPS LCD می باشد و رزولوشن ۹۶۰*۱۲۸۰ دارد و تراکم پیکسلی ۳۰۷ppi دارد و به عقیده ی شرکت ال جی صفحه نمایش مربع برای وب گردی و خواندن متن ها بسیار مناسب تر از صفحه نمایش های عریض است. این نسخه هم همراه با یک قلم مخصوص عرضه خواهد شد که کار با فبلت را راحت می کند.
همانطور که می دانید چند وقت پیش بازی معروف Grand Theft Auto V روانه شارژ مستقیم ایرانسل بازار شد و برای هر دو کنسول ایکس باکس و پلی استیشن ۳ عرضه شد و در سه روز ۱ میلیارد نسخه فروخت که رکورد بزرگی محسوب می شود. اکنون کاربران گزارش کرده اند در بازی یک مشکل کوچک وجود دارد.
امروزه گوشی‌های هوشمند همه کاری انجام می‌دهند، فیلم پخش می‌کنند، موزیک پخش می‌کنند، کارهای بانکی شما را انجام می‌دهند،آپدیت‌های صفحات اجتماعی شما را نشان می‌دهند و هزاران کار دیگر که شاید امروزه قابلیت تماس گرفتن آن‌ها جزو کمترین کارهایی باشد که انجام می‌دهند. اما برای انجام تمام این شارژ مستقیم ایرانسل کارها یک مورد خیلی مهم باید در این گوشی‌ها قوی باشد و آن باتری است. با این همه کار انرژی زیادی توسط گوشی مصرف خواهد شد و شارژ باتری زودتر از حالت معمول به اتمام می‌رسد.
پل بار دیگر به خودش فخر می ورزد که مثل همیشه توانست رکورد زنی بکند. با معرفی نسل های جدید ایفون ، شرکت اپل در همین اولین هفته توانست ۹ میلیون دستگاه از ایفون ۵S و ۵C بفروشد. شرکت اپل با انتشار این خبر صدای دیگر شرکت سازنده ی گوشی هوشمند را بسته است و انها را وارد شوک کرده شارژ مستقیم ایرانسل است.
بلت شارژ مستقیم ایرانسل Vu شرکت ال جی بسیار شناخته شده است! نه بخاطر فروش بسیار چراکه فروش خوبی ندارد و تنها بخاطر ظاهر عجیبش معروف است چراکه همه ی صفحه نمایش های امروزی در نسبت تصویر ۱۶:۹ ساخته می شوند اما این فبلت ال جی در نسبت تصویر ۴:۳ درست می شود و در واقع صفحه نمایش مربع دارد. اکنون این شرکت نسخه ی سوم ان را معرفی کرده است.





:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 1111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 مهر 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: